Franchise News
Ο Όμιλος Fourlis το 2020 παρουσίασε πωλήσεις 370,6 εκατ. ευρώ έναντι € 466,3 εκατ. το 2019, μειωμένες κατά 20,5%, λόγω της σημαντικής επίδρασης των μέτρων κατά της εξάπλωσης της νόσου COVID-19. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις το 2020 έφτασαν τα 60,1 εκατ. ευρώ σε σχέση με 33,8 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένες κατά 78%.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchising
- Εμφανίσεις: 4136
Μερική ανάκαμψη της τάξης του 5,2%, σημείωσε ο Δείκτης Επιχειρηματικού Κλίματος ΜμΕ που παρουσιάστηκε σήμερα από την ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ φτάνοντας το 59,8%, μετά το αρνητικό ρεκόρ του 54,6% που καταγράφηκε το Φθινόπωρο του 2020.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchising
- Εμφανίσεις: 3532
Περισσότερα: ΓΣΕΒΕΕ: Τα περιοριστικά μέτρα διαψεύδουν τις προσδοκίες ανάκαμψης
Με τη επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης από τους μετόχους της να αποτελεί βασικό ορόσημο για την απεμπλοκή της από το κακό παρελθόν της, η Folli Follie παρουσιάζει το σχέδιο εξυγίανσής της, με τη δημιουργία δύο νέων εταιρειών της OpsCo και της AssetCo, με έδρα το Λουξεμβούργο, στις οποίες θα μεταβιβαστούν η εμπορική δραστηριότητα των ιδιόκτητων σημάτων Folli Follie και Links of London και τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας. Η πρώτη θα είναι κατά 90% θυγατρική της δεύτερης, ο έλεγχος της οποίας θα ανήκει στους ομολογιούχους πιστωτές. Με βάση το σχέδιο αυτό η δραστηριότητα της FF αναμένεται να περάσει σε κερδοφορία το 2022.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchising
- Εμφανίσεις: 4051
Περισσότερα: Folli Follie - Σχέδιο εξυγίανσης δημιουργίας δύο νέων εταιρειών και master franchise
Η εταιρία THE FIXERS υλοποιεί επιτυχημένα ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο, ειδικά σχεδιασμένο για τους συνεργάτες – franchisees. Παρέχει την απαραίτητη υποστήριξη που καθιστά το κατάστημα το πλέον ανταγωνιστικό και επιτυχημένο service concept στην αγορά.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchising
- Εμφανίσεις: 3473
Η DUST+CREAM, η ελληνική εταιρεία ομορφιάς και περιποίησης, με αίσθημα ευγνωμοσύνης, προχώρησε σε αποστολή 2.706 δωροκαρτών αξίας 20€ έκαστη, στα αρμόδια τμήματα των Νοσοκομείων αναφοράς της Θεσσαλονίκης, που αντιμετωπίζουν περιστατικά κορωνοϊού SARS-CoV-2, με σκοπό να διανεμηθούν στο νοσηλευτικό τους προσωπικό.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchising
- Εμφανίσεις: 4279
Περισσότερα: Δώρο αγάπης αξίας 54.120€ στους εργαζόμενους νοσοκομείων από την DUST+CREAM
«Μετά το click away, έρχεται το click in shop που αποτελεί μία ακόμη ενδιάμεση λύση “υβριδικής πώλησης” για το λιανικό εμπόριο, το οποίο δοκιμάζεται σκληρά από το επίσης “υβριδικό lockdown”» αναφέρει, σε δήλωση του, ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ και ΠΕΣΑ, Βασίλης Κορκίδης.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchising
- Εμφανίσεις: 4782
Ξεκινούν 4 Ιανουαρίου 2021 οι υποβολές προτάσεων στο πρόγραμμα «Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Εστίασης για την προμήθεια Θερμαντικών Σωμάτων Εξωτερικού Χώρου». Στόχος του προγράμματος είναι η στήριξη της λειτουργίας των επιχειρήσεων στο κλάδο της εστίασης υπό το καθεστώς της πανδημίας της νόσου COVID-19, και με σκοπό την αποφυγή του συνωστισμού στους εσωτερικούς τους χώρους και τη λειτουργία σε εξωτερικούς νόμιμα χρησιμοποιούμενους χώρους, όπου ο καλύτερος αερισμός συμβάλλει στην προστασία της δημόσιας υγείας, ακόμα και κατά τη χειμερινή περίοδο.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchising
- Εμφανίσεις: 4409
Περισσότερα: Επιδότηση 5,000 ευρώ για την προμήθεια Θερμαντικών Σωμάτων εξωτερικού χώρου
- Στα Bridge Coffee Roasters η τέχνη του καφέ συνδυάζεται με την τέχνη της αισθητικής
- Η WATT+VOLT ανάγεται ως ο κορυφαίος πάροχος ενέργειας
- Τα Marks & Spencer συμπλήρωσαν 30 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα
- EY: Τεχνολογία και νομοθεσία μετασχηματίζουν το ελληνικό και παγκόσμιο φορολογικό τοπίο
- EY: Οι οκτώ μέγα-τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον
- Νέο κατάστημα στην Καλλιθέα για την JYSK
- Πώς θα διαμορφωθεί η καταναλωτική συμπεριφορά στη μετά covid-19 εποχή - EY
- Η Public-MediaMarkt αναπροσαρμόζει πλήρως το επιχειρησιακό της μοντέλο
- Εξι αλυσίδες franchise διακρίθηκαν στα RetailBusiness Awards 2020
- Η Nike παρουσιάζει νέο Retail Concept
- Θετικά βλέπουν οι επενδυτές τις Ελλάδα
- Νέο κατάστημα Coco-Mat στο Τόκιο
- Μείωση τζίρου από 50% έως 90% σύμφωνα με τον ΓΓ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατόρων
- Ο όμιλος της H&M λανσάρει στην Ελλάδα 5 νέα brands
- Σε τρεις νέες ευρωπαϊκές αγορές η Costa Coffee
- Κίνηση ορόσημο για την κοινή πορεία Public και MediaMarkt
- Νέο κατάστημα ΙΚΕΑ στο κέντρο του Πειραιά
- Θετικά τα μέτρα, αλλά απαιτείται οριζόντια στήριξη όλων των επιχειρήσεων - Γ. Χατζηθεοδοσίου
- Το σχέδιο της Κυβέρνησης επιταχύνει την επανεκκίνηση της αγοράς - Βασίλης Κορκίδης
- Grant Thornton: Τα νέα χρηματοδοτικά εργαλεία των επιχειρήσεων στη «μετά lockdown» εποχή
- Πλάνο 40 καταστημάτων έως το τέλος του 2020 για την JYSK
- Ολοκληρώνεται η υποβολή υποψηφιοτήτων στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE
- Αύξηση τζίρου άνω του 30% για τα σούπερ μάρκετ εν μέσω covid 19
- Λήψη μέτρων εδώ και τώρα - Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, EEA
- Τα McDonald’s με 12 νέα εστιατόρια το 2020
- Η JYSK ανοίγει νέο κατάστημα στο Κιλκίς
- Η Κυρία Σαρακοστή προτείνει τις νηστίσιμες προτάσεις του Γρηγόρη
- Tο Oh My Beauty προσφέρει υπηρεσίες περιποίησης άκρων σε αξεπέραστη καταναλωτική εμπειρία
- Η νέα σειρά Βλεφαρίδων των lelashes studios είναι γεγονός
- Η Watt+Volt μπήκε στις «ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις» των FT